Trotsade Regnet!

Dagen började md super fint väder, Men frammåt eftermiddagen skulle det förståss börja regna!
Och sen dess har det i stort sett regnat, Men jag trotsade regnet och for ut och gå!
E man dukti eller e man dukti???
(man måst väl få skryta på sej själv i sin egen blogg ;D)
Och nu sitter jag här och smaskar på en tårtbit som blev kvar från kalaset i helgen.
Eller ja, Så himla mycket av kakan finns det väl itne kvar, Mest grädde.
Uss Uss!
Gillar inte grädde!






Lite Sånhä feeling har jag just nu :)


Kommentarer
Postat av: faanyyyyyyyyy

pyhh ja va å uut å gåå i regne !! (man måst väl fåå skryyt på sejj själv i sin egen kommentaar!;D)

2011-05-23 @ 20:40:20
Postat av: Fr

Du älskar ju grädde!?! He saa du åt mig ;)

2011-05-23 @ 21:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0