Prutt vilken dag!

Hahah okej jag kom inte på nån annan rubrik! :D
Nej men alltså, Dagen har varit helt okej.
Kollade på film 1 liktion, 1rast och början av nästa ;)
vi vägrade gå utan att ha sett filmen klart :D
Men den va så sårlig!

Så fick jag 8- i matteprovet!!!
OMFG!
Pårittit, är helt super nöjd!

Knät.... hänger med kan man väl säga....
Sjukt ännu.
O stelt!
Nåja, Månne jag inte överlever på nått jäkla vänster!





Anledningen till att jag står med ena benet böjt på bild 1 är helt enkelt för att jag itne får benet rakt!
Och så kan jag inte ha det för böjt heller, Så jag går omkring med det i en såndär vinkel hela tiden :(

Nu tror jag att jag far ut och fota lite... :D


Kommentarer
Postat av: Jorunn

va sööööt du e MAttulilla!(:

2011-05-27 @ 17:46:37
URL: http://milkyshine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0