Man Kanske Sku Börja Öppna Hälsokunskaps Boken Nu då...

Jaa.... har prov imrn och har inte läst nått!
Jag måste väl vara ärlig :)
Håller på med inbjudningarna till min konfirmation.
Var och köpte skaer idag och håller på att laga dom nu då.
Bli super bra!
Jätte nöjd!

Väntar egentligen på att House skall börja, o tänker gång på gång "jaa men vaffö kan int du läsa såläng du väntar??" men sidu nej! :D
Tråkigt ;D
prove kommer fara uppåt nånting, Men jaa... Int kan ja säga att jag itne är intresserad av det om jag nu en gång vill bli sjuksköterska.. (Hahah de börjar komma fram för mycket sanningar nu!)
Okey...

Vi hade annors tänkt fara och boda me flickorna efter skolan, Men på grund av mitt jävla knä så far iaf ine jag :(((





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0