Dag20 - Denhär Månaden

Okej alltså jag kom fram till att om jag missar någon "dag" så tar jag den nästa dag istället.
Så ni får alla dagar.
Denhär månaden kommer vara totalt KAOS!
Imrn så har vi GF Nordans vårfest.
Mina och Fannys Knattar kommer att uppträda, Precis som jag och min kommer göra.
Can´t wait! Going to Be Fun!
Nästa veckoslut kommer min Kära Lilla Mommo hit.
Har inte sett henne på typ 1½månad så skall bli kul att se henne igen!
Veckoslutet efter et kommer vi att ha Lefis 50-års fest.
Kommer att bli massor av folk och.... Super kul hoppas jag :D
Veckoslutet efter det är jag LEDIG!
Fast då kommer vi antagligen hitta på nått med Frendz eftersom det är sista veckoslutet före sommarlovet börjar.
Jaa och så veckoslutet efter det så är det då Skolavslutning och stundetfest.
Min kusin i Södra Finland blir student så det blir väl att fara dit, Men kan hända att jag åker ner med tåg lite senare eftersom jag skulle vilja vara med på min skolavslutning.
Men de återstår att se.
Jaa så det är min månad.
Sen så måst jag också fixa inbjudningar, sovplatser, klänning, tårta o allt annat som skall fixas till min konfirmation.
Sen så har jag ju nu också Provperiod.
Vilket inte gör allt direkt enkalre ;D
Meeen... Nog går det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0