Torsdaaaaaaaag

Nu är jag ÄNTLIGEN hemma.
Tror att jag aldrig har haft sådär på stan :D

Hittade ett par byxor (som troligen min syrra kommer att stjälva av mej), o ett hårband som jag kommer att börja ha då jag far och springa (börjar bli för varmt med mössa).
Sen hittade jag också ett par skor som mamma kommer att fara och köpa åt mej imrn och en matchande jacka som ja inte är riktit säker på ännu :D

Okej dedär blev lite förvirrande men kanske ni fatta :D






Kollakollakolla vad min mamma printade ut idag :DDD




Kommentarer
Postat av: Fannii

byxorna siir schnygga uut:D varifråååån?

2011-03-11 @ 19:17:41
URL: http://www.fanniis.devote.se
Postat av: jossan

lika byxor som jag hadd på cell0on eller ??? :P

2011-03-12 @ 16:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0