DANCE F*CKER DANCEEEEE!

Tjabba.

JAAG
här igen! Håller just nu på att laga en dans åt oss, för hon är "för lat för att göra en!" (eller så skulle hon sitta i tåg hela dagen typ... ääh samma sak!)

Hon sa åt mig att jag skulle skriva att hon är tillbax imorgon och att hon saaaknar er!♥ Så här exakt sa hon då ja frågade vad jag skulle blogga om:


SER NI? :D

Haha, vi har textat typ hela dagen och kollade så hade vi skickat 100 sms alltsomallt! Kuligt, huh? ;) Men hm, nu ska jag utveckla er musik smak lite så att ni inte blir helt hjärntvättade av Matildas musiiik hehe.




Och ännu detta MÅSTE ni lyssna på!


Kommentarer
Postat av: Jorunn

aaaawskis, å haha JAG måst faktist sej att Mattus musiii e bättre än diiinnn Fanniii!(((;



KRAAAAM<3

2011-03-29 @ 13:32:28
URL: http://milkyshine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0