23.3.2011

Tjahopp blöggen!

Måst packa!
Skall ju imrn till min mommo och fira hennes födelsedag och kommer inte hem förän på söndag.
Men har tänkt fråga Fanny om hon skulle kunna blogga lite åt mej :D

Efter skolan hade jag skribalektion.
Var väl som vanligt :)
Sen for jag till stan och köpa en födelsedags present till min kusin Josefina.
Och så ble det väl lite shopping för mej med :D
Har faktist shopping strejk, Men domhär tröjjorna har jag funderat på nu en tid så :D


Den är tunnare än vad den ser ut på bilden ;)
Perfekt efter att ha simmat i sommar :D


Alltså joo de e en tröjja :D
Syns inte så bra men ni får se den när jag har på den bättre :D


Bältet jag köppte igår :D



Kommentarer
Postat av: Fannii

jaha, okejj bra ti veta haha :D men de e snygg strand tröjja;) och dendää blommiga e wunderbar!:D

2011-03-23 @ 18:31:07
URL: http://www.fanniis.devote.se
Postat av: friida

He va ju Jaag dom sku blogga åt dejj, :(

2011-03-24 @ 14:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0