Städat ur klädsåpet!

Han just o just komma ur duschen så blev jag så irriterad på mitt (knostigt nog) överfulla klädskåp så jag städade ur det!
Värsta högen blev det!
Ser mindre ut på bilden än vad den egentligen är men inte så liten ändå.
Fast helften far väl till syrran ;)



Kollar just nu på en film som jag sett för flera år sen.
Minns bara små delar av den, Men den är super bra!
Den heter nåt i stil med "Palu Sinille Laguunille" som betydet typ "Tillbax till den blåa Lagunen"
Rekomenderar!



Kommentarer
Postat av: FanniiManniiiijsdioafnbaslnclnCsalfnaO moro

duktit!!:D



du kan ju skänka lite åt mejj å...;););););)

2011-06-07 @ 22:06:54
URL: http://fanniis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0