Sovde Som 5 Timmar....

Godmorgon!
Elr morgon o morgon, Man får ta de hu man vill!

I sista natt sovde vi 5timmar! Vakade till 04.30 och vaknade 09.30. Super kul! Har varit lite trött nu på morgonen, men inte ens i närheten av vad jag trodde att jag skulle vara! O tur de! Måste ju packa idag! Skall på Skribaläger imrn! Så ni kommer inte höra av mej före på..... freda-söndag. Beror på hur jag hinner :D
Här är nu iaf lite bilder fårn igår/inatt :)














Där sovde vi!
Eller jag, Jorunn och Fanny låg där först då vi såg på film och sen då vi skulle sova rymde
Jorunn iväg till sin brorsas säng så det var bara jag och Fanny som till sist sovde där.
Julia sovde i en stol brevee :D

Sprang ut då Jorunn såg att solen började stiga :D



Kommentarer
Postat av: Fannii

oujea! btw när e hedee tredje bilde tagii...?:DDD

2011-06-17 @ 17:35:19
URL: http://fanniis.devote.se
Postat av: Anonym

å viiiiiiiiitsi mitt öga si skrämmande ut på fjärde bilden o.0

2011-06-17 @ 17:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0