Okej, Ni får klaga!

Föloot! Ja vet att ja lovade att sätta upp allt jag shoppade igår kväll men att jagi nte gjorde det :(( Men jag skyller helt och fullt på Blogg.se:s bilduppladnings program! Funkar typ aldrig på kvällarna :(
Har idag varit hela dag i Öja med Frida, Jorunn och Fanny. var till Gäddviken och simmade och så satt vi vid Bryggan och åt glass! Så for vi också till Fannys fammo o faffas (??) villa och där var då Albin, Anton (Fannys småsyskon) och Beni (Fannys kusin??). Åkte båt, simmade med flytvästar på, badade bastu, paddlade kanot och bara chillade! Super skönt! Planerar att Rullskrinna dit imrn med Fanny! Wish us Luck!

Som sagt så zippar bilduppladdningssaken totalt, så ni får pix imrn!

Har btw, funderat på att flytta min blogg till Deovte.se, Vad tror ni?? ;)


Kommentarer
Postat av: Fannii

jeeess fammos&faffas och jeess min kusiin!:D haha

ja tror jåå!;)

2011-06-28 @ 21:50:18
URL: http://fanniis.devote.se
Postat av: Fridaaah

NEJ, INT DU Å!! JAG ORK INT HEELA TIIDE SKRIV IN NA OORD VARENDA GÅNG JA SKA KOMENETEERA! ;(( HAH!

pliispliispliis ;D

men de va iaf jättekul ida ;p

2011-06-28 @ 22:06:55
Postat av: Anonym

2011-06-28 @ 22:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0