Gamla Calle Vandring -.-

Alltså omg, Ja e helt slut!
Idag fick vi som uppgift att vi skulle gå i par i typ hela Karleby o söka svar på frågor.
Hemst!
Värsta var att dom inte kunde sätta frågorna i en viss ordning, utan att vi måsta gå av och an -.-
Vi orkade till sist inte hålla på mera och skyllde på mitt knä (Som faktist fortfarande är sjukt) för att få gå till camping-platesn och äta "lunch" (!smörgås som vi fick med från skolan).
Där spelade vi lite volly-boll tills det började regna.
Vi stack därifrån en 11-tiden, Fast vi skulle ha måsta vara där till kl13.
Ingen aning om vart alla andra for, men hela min klass räkade väl vilsna till stan ;)
Så dit for vi och gick nu omkring lite.
Nothing special!



Jag och Fanny gick tillsammans med Isabelle och Olivia,
eftersom vi hade fått samma frågor.


jag bara älskar gamla stan ♥

Och så hittade vi en KATT!
Som ni ser så var jag och Fanny itne så exited över det :)



Jag kommer Btw, att fara till pappas imrn, Eftersom jagi tne far med till min kusins student i södra finland.
Fölot!
Men jag komemr vara där från imrn till på söndag/måndag (??)
Bara så ni vet! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0