Måndag

Hejj på er!

Oj vilken dag alltså!
Den har farit som bara shoommm!
Super snabbt alltså :D

Var då i skolan.
Jag och Ida hade då vår disskusion om Rasism. Gick väl helt okej.
Så hade jag Religion.
Vi fick semlor av vår rella lärare :)
Snällt. Dom var super goda!
Fick btw, 9 i religion "provet" (arbetsblad som vi har istället för prov) så jag är riktigt nöjd.
Sedan matte... Fick 7/9 poäng i ett litet förhör :D
Inte dåligt det heller.
Och så historia. Det var nu sådär...

Stack som vanlig till min Fammo och faffa efter skolan.
Vi satt och tala om vad jag skll blir "då jag blir stor" om man säger så :)
Dom hade ölite andra förslag än vad jag hade...
egentligen har jag ingen aning om vad jag skall bli...
Det får jag se sen :D¨







Detta var avad vi fixade igår till vår kära kompis Frida som har
födelsedag idag. Grattis :D <3


MC

Kommentarer
Postat av: friida

Taaack Mattu! (känner mig hedrad över att nämnas i din kända superblogg!<3!)

2011-01-31 @ 16:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0