Just nu

...Håller jag på att packa. Skall till pappas om ca30 minuter. Där skall vi äta pizza (elr de va planen men vet inte om det blir av) och så skall vi kanske fara och kolla på revyn han har regiserat. Om vi inte kollar på Let´s Dance ;)

Så imorgon skall vi då på mitt fadderbarns dop :)
Ska bli riktiget kul :D

Men som mi ser så har jag fullt program så jag kommer inte hinna blogga så mycket så ajg skall nu fixa några tidsinstälda inlägg som kommer "ploppa" upp så småningom :D


var i duschen (skrivs de så????) för en stund sen som beskriver mitt ruffsiga hår :)


Hott hott hott = nott nott nott


Lgade ett nytt hål i örat i torsdags :)
Den där uppe alltså :D
Va tycker ni?


MC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0