Hemma igen

Tjena tjena!

Oj vilken rolig kväll vi hade igår!
Vi for i bastu, hade levande ljus inne i bastun. Tog några bilder men det blev inget. För mörkt.
Så hade vi ansiktsmask på (min hud blev som en babys :D) och så sprang vi ut och "rullade" oss i snö :D
Det var...Kallt...:DD

Btw!
Såka bussen (alltså bussen som många av mina klasskamrater och bästa kompisar kommer till skolan med) krockade igår!
Jag kom till skolan och Fanny kom helt lungt gående och sa "såkabussen krocka." Jag bara som "wtf!?!?? e alla okej???"
Men alla var okej, Utom kvinnan som körde personbilen som bussen krockade i. Hos fördes till sjukhus men överlevde.
Men man blir ju helt i chock!
Det var typ ända som vi tala om på hela dagen.


Lite suddig men...


Hott hott hott :P


MC

Kommentarer
Postat av: Fannii

oujeaaaaaa snöööööösnööööö <33333

2011-01-15 @ 18:32:16
URL: http://fannymariaolivia.blogg.se/
Postat av: friida

ååh va du siir gosig ut mattu! ;) He stoo också att vår busschaufför skada foten o!! :O

2011-01-15 @ 18:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0