Ajj!

Ajjajjajj mina stackars muskler!
Har helt otroligt sjuka ben, nacke,armar, röve o magsidor!
Men det är ju bara ett tecken på att jag gjorde nåt igår.
Såhär såg då min dag ut:

Uppvärmning (typ salsa?)

Inner Strength (super tungt men roligt)

Lunch! (härlit att få vila lite)

Boxercise (kul att slå fanny) (hede satt ja bara dit för att hon skrev så på sin blogg om mej ;) )

Dans (eller jaa...Vi skolka)

Zumba (som ni redan vet att jag tycker om)

Så det är inte så konstit att det känns idag :)

Är super bra väder ute så jag stack ut och fota lite.
Skall sätta upp lite bilder senare.



Jag idag.


Hemsk bild


Dålig bild men ni fatta att jag har flätat upp min "pannlugg" som jag
egentligen inte har :)


Random test bild då jag kollade om man kan fota sitt hår på detta sätt.
Den blev ju riktigt kul :)


MC

Kommentarer
Postat av: friida

shööötis!!<3

2011-01-30 @ 16:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0