I stan fortfarande...

Är i bibban igen och väntar just nu på att Bonuspappa skall komma och
hämta mej.
Kan ju ta en stund...

Strax efter att jag bloggat förra gången, ringde Fanny och sa
att jag skulle komma till Anttila.
Dom hade tydligen glömt bort mej.
Thanx alot! ;)

Hittade en väst i tyg som jag skall ha på på söndag när
vi firar min Faffas 70årsdag.
Ni får se den senare :)

När jag kommer hem skall jag städa lite.
Erica kommer lite senare och vi skall kolla på film och äta glass :D

Jepps,
Nu skall jag sätta mej nånstans och läsa lite TVD :D

Ha det bra!!



Kommentarer
Postat av: Fannii

hehehehehhe men vi va förblindade av hunger!!!!!:OoooOoo du ska allti städa!:D

2011-02-18 @ 15:53:46
URL: http://www.fanniis.devote.se
Postat av: friida

Namimaniii!! ;) He var rolit istaan me eer!! :D

2011-02-18 @ 16:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0