Goodmorning!

Goodmorning Sunshines!

Okej... Jag vaknade för typ en timme sen men whatever!
Idag så skall jag fara lite till stan, Är ju hos min pappa och bonusmamma så det blir lite "lära dej nya stan" shopping.
Jo...Och...ja. Jag vet inte riktigt vad som kommer hända sen.
Kommer att ha pizzakväll och kolla på melodifestivalen ikväll då men det är ju långt dit så...
Vi skall se vad vi hittar på :D





Liten och morgontrött :D

Tog inte med min USB-kabel hit i tron att alla datorer har ett såntdär
roligt hål att sätta minneskortet i... Lärde mej nåt!

MC

Kommentarer
Postat av: Jorunn

aah, va suerdupernätta bilder på dejj mattu!:oo

helt underbaaaarr!<33

2011-02-05 @ 12:33:50
URL: http://milkyshine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0