7.2.2011

Hej bloggen.

Först, förlot för den super dåliga uppdateringen idag!
Har haft fullt upp!

Efter skolan for jag till stan en halv timme tills min faster kom efter mej med sina 2 barn
(kusin, Kusin + fadderbarn).
De förde mej till min piano och efter det kom vi hit hem till oss och tog lite foton.
Min farfar fyller nämligen snart 70 så vi skall göra lite olika saker som vi behöver bilder till.
Efter det blev min kusin här och vi har haft fullt upp!

Nu är jag helt super trött men skulle måsta orka läsa lite på matte provet vi har imrn!!! :s

Japp...men nu skall jag fara ut och gå lite med mamma :D


Jag och mitt gudbarn Ida-Maria idag :D


MC

Kommentarer
Postat av: ida-sofia

ida-maria e sååååååå sööötttt :D

2011-02-07 @ 20:11:38
Postat av: friida

AAAWWWWWW!! (usch va teinit he lät)

Ni liknar varandra!

2011-02-08 @ 14:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0