3.2.2011

Hejj bloggen.

Ojj har så mycket att visa :D
Men det får vänta tills senare inlägg :D

Geografi provet gick mycket bättre än väntat.
Var helt super nervös men svarade på nästan allt.

Annors var dagen helt super lätt!
Första timmen skulle jag ha haft IT men for ju som sagt och laga klart väskan jag gjort i handarbete :D
Ni får se den lite senare :D

Strax före andra timmen fick jag så ont i mitt höft (minns ni??) så jag och min kompis Lilja stack
iväg till skol hälsosystern. Hon sade att jag skall börja ta 3 värktebletter om dagen och om det
inte går om före lördagen så skall vi söka upp en läkare :s :/

Joo men det var väl det.

Hörrs senare :D









MC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0