Var till butiken = Ingen bra idé

Kom just hem från butiken.
Det var inte alls nån bra idé.
Både jag och Morsan tänkte att det bara skulle vara bra om jag skulle slippa ut lite efter att ha suttit inne nu i 4 dar, Eftersom jag nu känner mej hyfsat frisk.
Men det var det inte.
Började må dåligt och är helt slut!
Kommer bara att sitta och kolla på film resten av kvällen.
Har dessutom inte fått i mej just nån mat ännu så jag är lixom inte piggast i världen ;)

Men okej, Nu skall jag sluta klaga!
Mina kompisar skall ha en sleepover så nu hoppas jag att alla ni, precis som jag, Hoppas att dom komemr ha super kul! ♥


Ussussussuss va hemsk jag ser ut!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag trodd he intt sku bli en sleepover, men jag hoppas att du börjar må bättre snaart! Saaknar dej sååå myki! :/

Jag blir allti filmsugen tå jag sir att du ska sii film ;) <3

Kryyyyyaa pååå deeejj! (Annars..) ;) <3 <3

2011-04-15 @ 17:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0