Kväll <3

Kvällen e helt enkelt den bästa tiden på dygnet!
Allt mellan kl 21.00-00.00!
Finns inte bättre.
Tyvärr så sticker man ju och sova på vardagskvällarna just då så :/
Okej vafan blev dehär fö inlägg???

Till er som undrar så kan jag meddela än en gång att jag har tråkigt!
Väntar bara på att jag skall bli frisk så jag slipper och se mina kompisar igen.
Dessutom så har jag lixom himla mycket att göra just nu så :(

På söndagen skall vi Btw, Fira min födelsedag hos pappa.
Så jag kommer att sticka dit på lördagen.
Men det kommer ni att få höra 100gången om igen före jag egentligen slipper iväg dit ;)


I miss U!!!
Och Frida och Lilja ocksååå!
Fölot men jag hittade ingen färsk bild på er :((


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0