Halv Svimmade Just

HUUUUIIIII!!!
Halv svimmade just.
Eller jag vet inte riktit vad det var.
Men såhä va de.
Eftersom jag inte sett min älskade mamma på länge så for vi tilsammans i bastu.
Satt då där och talade och blablabla.
Så gick vi ut och duschade, och då jag tvättade bort shampot från håret började allting snurra.
Ända jag såg framför ögonen var sånadä konstiga blåa saker man får framför ögonen efter att man fotat med blixt.
Hahah fatta ni??? :D
Nå anyway, Jag satte mej ner och då blev allt svart.
Så där satt jag i typ 20sec (vilket är gasnak lång tid vid sånahär tillfällen) och ända jag kände var dusch strålen mot ryggen.
Så återfick jag "medvetandet" och mamma komenderade mej och sitta på toalettstolen.
Och där satt jag i närmare 5 minuter före jag vågade röra mej.
Hemst!

Men alltså va e dehär?
Jag vill inte äta, Får konstiga feber attacer och halvt svimmar???
Jag vill inte vara med om dethär.
Jag vill int!


Kommentarer
Postat av: Fannii

HUJJ, vet du he händ PRECIS samma sak åt mejj!:sss uschuschhhhhhh!

2011-04-17 @ 21:11:11
URL: http://www.fanniis.devote.se
Postat av: hanna

alltså vad eee dethär med att du mår så dåligt? :o

svar: bor i oravais, var bor du då? :)

2011-04-18 @ 08:08:43
URL: http://hannaaceciliaa.blogg.se/
Postat av: hanna

svar: aijaa , nå en bit no :) 80 km nästan :) hu gml e du ? :)

2011-04-18 @ 09:30:52
URL: http://hannaaceciliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0