Fölooot!

Okej förs o fräst, Fölot att jag inte bloggade mer igår än dendär failen.
Måsta akut hoppa in och fara och dra Redskapsgymnastik i 3h igår kväll.
Och efter det hade jag själv dans, så det blev gymnastik + dans i 4timmar igår.
Inte illa enlit mej ;)

Har kännt mej sjuk och flunssig hela dagen :(
Fick dricka Te vid maten (gulliga köksor vi har i skolan<3) Och äta mynton hela dagen.
Så fick jag en liten överkurs i kemi, malade mej igenom en Engelska timme och jaa...
Resten for helt okej.

Skall snart laga mej klar för en lite "ut och gå".
Skall med familjen och gå till bostadsmässoområdet.
Har inte varit ute just nå idag så MÅSTE SLIPPA UT!!!
Hah, Joo men måste bara minnas att sätta bra med kläder på så jag inte blir sjuk!
Jag och Fanny kommer nämligen att fara på en "Free Power Dance"-sak på söndagen :D


Nommnommnommnomm!

Okej ni vill säkert ha en bra förklarning till bilden.
Åt godis 1.4 så jag kommer äniwei in få nån godisstrejks-peng denhär månaden.
Så nu äter jag godis :DD




P.S.
Ja lovar att inte äta allt ;)

Kommentarer
Postat av: Jorunn

fyyyfyyy Mattu!o:



(;

2011-04-09 @ 11:27:40
URL: http://milkyshine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0