Dagens Fail

Hahahah okej :DD
Jag kommer inte nämna några namn, Är säkrast så :)

Men såhär var det:

Efter skolan hade jag och Fanny (okej ett namn) ett möte med GF Nordan om den kommande vårfesten.
På skolan då.
Så före det var klart hade alla hunnit gå hem, Så vi var ensamma i hela skolan.
Vi gick upp ti 2:a Våningen till mitt skåp där jag snabbt bara skulle ta mina saker.
Mitt emot mitt skåp finns ett klassrum där en av våra klasskompisars mormor höll på att städa.
Då sade Fanny "huii veeet du en saak????"
Tänkt att he sku vara nå helt normalt så sa bara "nå?? :)"
Fanny: "veet du va ******* gjord idaa??"
Då tänkt ja bara "nej Fanny, nej nej nej hans mormor står o städar där!!!!"
Men jag sade inte det, Dum som jag var.
Så hon fortsatte "Han tryckte upp en sax i röven på mej!!"
Och så står hans mormor 1½ meter ifrån och hör allt och tittar sådär lite konstit på oss :DD
Hahah Fail eller va???




Kommentarer
Postat av: julia

hhahahahaa lyckat! men hu lyckas man tråtta en SAX åpp i röven? eller e ja den enda som int har varit med om det?

2011-04-18 @ 17:57:15
URL: http://morsgrisen.devote.se
Postat av: Fannii

hahahhahaha, JA SAA JU ATT DU INTT FICK HAA MITT NAMN MEE DÄR D:

2011-04-18 @ 18:50:42
URL: http://www.fanniis.devote.se
Postat av: Jorunn

hhahaha FAIIIIIILLL:D



Och hur var det med intt nå namn?:ooo



Om he er naan som intt ska nämnas vid namn ere ju Fanniii(;

2011-04-19 @ 19:31:33
URL: http://milkyshine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0