Dagens Fail

Lagade en ny kategori.
Dagens Fail, Helt enkelt pga att jag och mina kompisar failar nå otroligt varje dag! :D
Så här kommer dagens:

Jag, Jorunn och Lilja gick ut en rast.
Jag och Jorunn satte oss ner på nått som liknar ett snett blombräde i metall.
Där han vi sitta i typ 10sec före jag sade: "ojj vad denhär känns kall!"
                                                       Jorunn: "joo faktist!"
                                                            Jag: "Jorunn he e blöööt!"

Vi steg ganska snabbt upp ;)
Och så hade vi en fin blötfläck över hela röven!

Int helt lyckat med halva skoldagen kvar! :D





Kommentarer
Postat av: Fannii

nemen ha ni kissa på er!? använd blöja herregud. ni e ju pinsamma.



:DDDDDD

2011-04-05 @ 21:22:20
URL: http://www.fanniis.devote.se
Postat av: Jorunn

heeela röven??(((;

IIIINTTT riktit Mattu, min synsa intt men he var verr me dejj!((;



hehehhehe

2011-04-06 @ 17:58:27
URL: http://milkyshine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0