Dag7 - Min Bästa Vän

Alltså nu är det ju såhär att jag har flera bästa kompisar så här kommer lite om alla :)



Fanny är en typisk blå människa. Alltså tekninsk, kan lite om allt innom elektronik och älskar datorer! Hon är en såndär som inte tar stress över nått och är totalt lung i alla situationer. Hon är skit på att planera och tror att helt enkelt att allt kommer att lösa sej på nått sett i längden.
Jag har kännt henne i 8år, och vi har i princip varit kompisar/ bästisar sen dess.
jag kan tala om allt med henne och hon är en fantastisk kompis!



Jorunn är den som alltid vill ha nått att göra. Hon kan helt enkelt inte sitta stilla. Hon tycker om att planera in en massa olika roliga saker som vi med kompisarna skall göra inne i veckan och på veckosluten. Det är lixom hon som kommer med ideérna, och jag som sen minns dom och påminner alla vad vi skall göra när. Hon är otroligt spralling, På ett bra sätt. Hon piggar upp stämningen när som helst, var som helst!



Frida är den mest allvarliga och ordentliga i alla situationer. Vi andra kan få sånadär små trevliga anfall där vi totalt freak out, Men inte Frida. Hon är väldigt självständig. Hon tycker, Precis som alla andra i vårt gäng, om att fota och fotar väldigt gärna med nån av våra andras kameror. Oftast är det bara hon som orkar fota så det är tack vare henne vi har en massa bilder. Hon är jätte rolig och med henne har man aldrig tråkit! Dessutom är hon en sån person att det inte gör nått om man inte babblar på hela tiden, så med henne kan man bara sitta helt tyst. Vilket är en jätte bra egenskap!



Dethär är enda bilden på Lilja jag hittade. Lilja är otroligt svår att få på bild, men som oss andra står hon väldigt gärna bakom kameran. Hon är den som har fötterna mest på jorden av oss andra och är väl lite som en mamma åt oss andra. Hon tänker efter 2 gånger innan hon gör nått dummt, Vilket hon då kommer fram till att inte är någån bra ideé o skiter i det. Henne kan man också tala om allt med och jag står henne ganska nära. Enligt mej iaf ;) Hon är en sån som lyssnar i alla tillfällen och försöker komma fram till dom lösningar som är mest smarta.



Dehär år också ända bilden jag hittade på Evelina. Hon är ett år yngre än oss andra, vilket betyder att vi inte han några timmar med henne. Men vi umgås offta på rasterna och äter nästan varje dag tillsammans med henne och Mathilda. Evelina är då hon längst till Höger. Hon lyssnar också på allt hela tiden. Hon är precis likadan som vi alla andra och ingen bryr sej om att hon är ett år yngre, Det är bara roligt att reta henne lite ;)

Dedär är då mina absoluta bästisar.
Skulle aldrig byta ut någon av dom<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bort me fotot på mig, ditt..!! ;/



Haha, nää skojja baa :D

Du e bäst! :D

Men jag måst säg att he va ett par graciösa foton du har här, hrmm.. ;)

2011-04-21 @ 21:21:58
Postat av: Fannii

aww, du e amazing oxååååå!<3 :D hihi, fint skrivet om alla!:D love yaaaaa

2011-04-21 @ 21:38:15
URL: http://www.fanniis.devote.se
Postat av: Jorunn

hahaha SNYGGT Mattu!:D taaaack Love youuu<3

2011-04-22 @ 08:35:58
URL: http://milkyshine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0