Dag3 - Mina Föräldrar

Okej.
Mina föräldrar är, Som vissa säkert har listat ut, skilda.
Dom skilde sej när jag var 8-9år???
Anyway så har jag inte så många minnen av att mina föräldrar har varit tillsammans.
Men jag tar ingen stress över det heller.
Jag har det bra såhär.

Min pappa, Anders, bor i Jakobstad med sin nya flickvän Gita (eller ja, dom e förlovade).
Min mamma, Theresa, Som jag bor hos bor då här i min hemstad Karleby med sin nya Leif.
Jag ser både Leif och Gita som mina föräldrar nästan lika mycket som mina biologiska föräldrar är.
Och jag tycker om alla 4 jätte mycket.
O lixom, jag tror att en del tror att dom skulle tycka att det skulle vara jätte jobbigt med skilda föräldrar och ännu mer jobbigt med nya Bonusföräldrar, Men allt har blivit mycket bättre sedan Leif och Gita har kommit med i bilden.
Dom är en del av min familj precis som deras barn (mina bonussyskon) är.
Och, Lixom, Jag ser dom som vem som helst i min familj, Fastän dom kommer från andra släkter.
Jag älskar alla mina 4 föräldrar och alla mina bonussyskon som kom med dem!
Och det tycker jag är det ända som räknas.
Alla andra får tycka vad dom vill, Jag bryr mej inte,
Dom är lika mycket mina föräldrar som mina biologiska föräldrar e!



Bonuspappa och Syrran förra sommaren :)


Jag och Bonusmamma dagen då Victoria och Daniel gifte sej :D


För er som undrar: Jag kallar bara mina biologiska föräldrar til mamma och pappa.
Gita och Leif är Gita och Leif :D




Kommentarer
Postat av: Fannii

bra sagt/skrivet! :D haha vitsi sköööna bilder!:D:D

2011-04-17 @ 19:24:59
URL: http://www.fanniis.devote.se
Postat av: Matildaceciliaa

du e bäst Matilda! Kram från Gita (med tårarna rinnande längs kinderna)

2011-04-18 @ 14:07:57
URL: http://matildaceciliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0