Dag15 - Mina Drömmar

oj...
Va drömmer jag om?
Jag drömmer en ljus framtid.
Om att få gifta mej med nån jag älskar och som älskar mej tillbax.
Och så vill jag ha 3 barn ;D
Hahah. Jag och en av mina kompisar hittade faktist på namn en gång till våra framtida barn, Det var kul ;D
Jo, Och så vill jag ha ett bra arbete med bra lön som jag tycker om.
Att jag tycker om det kommer att komma i första hand!
Sen bryr jag mej inte så mycket om om jag bor på landet eller i stan, Men jag tror att det kommer att blir strax utanför stan eller sen på landet.
Fast jag älskar stan kommer jag aldrig kunna bo mitt i den.
Och sen vill jag själv designa mitt hus.
Jag vet precis hur jag vill ha det :D
De e typ de :)
Men att få ha nån som faktist älskar en, och som vill dela hela livet med en, De e nog de jag drömmer mest om.
Sen vill jag ju förståss ha kvar alla mina super söta kompisar♥
Och så hoppas jag att hela den klass jag nu har, KOmmer att fortsätta umgås efter 9:an.
För vi har så otroligt kul och alla är helt super härliga.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0