Dag 1- Presentera mej själv

Öömmm....Okej?
Ni borde väl känna mej ganska braa redan ;)
Men okej.

Jag heter Matilda, Ceclila är mitt andranamn ;)
Jag är 14, Fyller 15 på tisdag.
Det betyder att jag skulle få mopokort, men eftersom min mamma sätter stop för det så ser det ganska mörkt ut på den frånten :(
Spelar piano, Dansar och Drar själv dans.
Framtiden vet jag inte så mycket om, Har lite minimala planer att fara till Umeå och studera efter Gymnasiet.
Har 1 syster + 2halvbröder + 1 halvsyster.
Jag har ett gudbarn, Ida-Maria, Som också är min kusin.
Jag komemr att gå skriftskolan i sommar så kyrkan fick ge specialtillstånd åt mej :)
Och jaa...
Det var väl det :D
Hoppas ni nu hade någån nytta av dehär :D


Jag, Syrran och Pappa förra sommaren i Stockholm :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Specialtillstånd?? :D Nu hänger ja int mee ;)

2011-04-15 @ 20:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0