22.4.2011

Idag har varit en speciell dag för hela min familj.
Min mamma och hennes pojkvän sedan 5år tillbax har idag gift sej! :)
Vi hade bara en liten vigsel med bara jag, Ida-Sofia, Christa, Christian, Niku (Christas pojkvän), Bo (Leifs ena bror) och Leifs föräldrar.
Men det var fint.
Jag spelade "Over the Rainbow" som in marsch och "Only Love" som ut marsch.
Mamma och Leif önskade dom 2 låtarna så :)
Efteråt hade vi en snabb liten fotografering och sen kom vi hit hem.
Leifs alla bröder med familj kom hit på kaffe.
Så det var väldigt litet men det var så dom ville ha det.
Vi barnen viste inte om något före 1½ vecka tillbax, Så det är anledningen varför jag sprungit omkring som en tok och sökt klänningar och skor :)
Blommorna var jag också med och välja.
Hahah floristen trodde brudbuketten var åt mej ;D
Men det var roligt och en minnesvärd dag!
















Brorsan :)










Har lixom hur mycket bilder som helst.
Såhär snabbt kollat ca 200 bilder :)
Så dethär är ju lixom bara en liten del :)


Kommentarer
Postat av: Fannii

WOW! snygga bilder!:D å alla e helt jätte fiina!:D grattis ti dom!^^<3

2011-04-22 @ 20:21:43
URL: http://www.fanniis.devote.se
Postat av: Anonym

Helt super fina bilder! Älskar hedee blom-bibel-fotot!! Hälsa grattis!!! (o ja hadd, haha, rätt ;))

:D

2011-04-23 @ 08:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0