J*vla kakor!!!

Alltså joo...När jag kom hem så vill min mamma att jag skulle baka en kaka tills imorgon. Just de..jag har ju inte berättat att vi skall ha en invigningsfest imorgon. Vi flyttade just hit som vi nu bor. Jaa men då ville mamma att jag skulle baka en kaka som bara jag brukar laga...så jag satte igång och laga den. Jag satte in den i ugnen och började laga glasyren. Sen när jag skulle kolla om den var klar så var den helt perfekt brun ovanpå men helt degig innuti så jag gjorde en sak som min mamma lärde mej för nåt år sen nämligen sätta ett bakplåtspapper  ovanpå så att den gräddas men inte blir brunare. MEn när jag skulle sätta in den så fattade den eld!!! Jag blev som helt i panik och kastade den i lavuaren och sköljde vatten på. Som tur hände inget. Men Så då kakan äntligen blev klar och jag skulle svänga den kom jag fram till att jag hade glömt att smörja formen!!! Så halva kakan blev kvar där. Så då fick jag helt enkelt laga en ny-.- ! Jaa och så idag fick vi ut våra herbarium som vi hade som sommarläxa...Fick vitsordet 9½. är helt super nöjd!!!


Jag idag :D




Halsbandet var en present av syrran :D


Haha lite wierd bild men ni fatta säkert att det är ett
hårband med rosett :D


Mitt Herbarium :D

MC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0