Första pianolektionen

Tja bloggen! Kom för en stund sen hem från min första pianolektion :D Gick super. Fick som läxa "håll mitt hjärta" av Björn Skifs. Skall försöka lära mej den nu här i veckan så behöver jag inter stressa med det sen. Jaa men...Har inte så mycket annat att berätta just nu. JOOO!! Det var -1° ute imorsse då jag cyklade iväg till skolan!! Alltså nog för att det är september men munus grader behövs väl inte ännu!! Jaa jaa...inget ja kan göra nå åt.. :D


Jag idag :)


Ha de bra!!!

MC

Kommentarer
Postat av: FANNYMARIAOLIVIA

ppfffft, -1! vi ha haft varje kväll minus grader fast hu länge! o vi hadd -4! imorse!! =PPPPPPPPPP

2010-09-27 @ 17:40:24
URL: http://fannymariaolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0