Thax honey!

Hejssan bloggen! NI kan aldrig gissa vad som låg i postlådan då jag kom hem!!! Hahah ganska omöjligt va? :) Nej men där låg ett litet kuvert och inne i det låg ett halsband. Brevet avar skickat från min kära pojkvän i Holland. Jag viste att han skulle skicka nåt, men han sade inte vad ;) Så jag blev positivt överraskad då jag öppnade kuvertet och hittade halsbandet. ingraverat i det står det "Ik hou van je" som är holländska och betyder "jag älskar dig"♥. Gullit honey<33 Kommer att ha på den 24/7!

En lite mindre trevlig sak är att det har snöat hela långa dagen. Konstigt nog snöar det inte nu. Har varit totalt deppad hela dage pga det! Det är ju oktober fö tusan!!! De e ju inte meningen att det skall snöa ännu!!! -.-

Men men...Nu skall jag öve på engelska provet jag har imorgon. Wish me luck!


En blöt liten jag :)


Vår terass


Deprimerande?? JA!


♥♥♥


(K) (L)

Det var allt för idag :)

Love u honey!

MC


Kommentarer
Postat av: Jorunn

Gullit? ja!<3 Men mattu! herreguud det här börjar gå för långt :sss

2010-10-14 @ 18:48:04
URL: http://milkyshine.devote.se
Postat av: Fanny

Awwww, jätte gullit! O super snyggt! Woww, nästan avundsjuk haha _D Men håller litelitelite mee jorunn! Fast URGULLIT anyway! :))<33

2010-10-14 @ 19:10:58
URL: http://fannymariaolivia.blogg.se/
Postat av: Anonym

I love u to Honey(L)!!

forever!! and i will never leave u!



100000000 kisses from me :)

2010-10-14 @ 20:26:22
Postat av: julia

aaaaaawwws va gulli han e! Hu e han då? ni ha väl träffats sådä påriktit? :D men iaf prataa han.. hollänska? hu prata ni me varann, engelska? ;) kram

2010-10-15 @ 10:54:06
URL: http://duvetnog.juliaebäst.devote.se/
Postat av: heidi

aaawws mattuu ^^

2010-10-21 @ 23:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0