Min höstlovs vecka

Hej bloggen! Nu så tänker jag härma min kompis Fanny lite :D Så här är vad jag har gjort denna vecka plus lite pics :D

Lördag
Vi startade med bil till min mormor som bor i Ingå (typ 500 km att köra) men påvägen så stannade vi i Ådo och tittade på musikalen Les Misérables. Super härlit!! Satt och grät :D


Söndag
Gjorde inte så mycket...Inte vad jag minns iaf :D Morbror kom på kvällen och drack te och det var väl det :D

Måndag
Vi åkte alla (jag, Morsan, bonuspappa, mormor och syrran) till hangö och kollade på jättegrytor :D Yey! Sen åkte vi till fagervik och raseborgs slott. Vi var borta hela dagen :)

   

   

Tisdag
Var på dagen till mina kusiner i Svartå och på kvällen kom mina andra kusiner till oss :D

Onsdag
Steg upp kl. 04.45 för att åka till Tallinn och shoppa :D Shoppade sist och slut inte så mycket :D En tröjja och ett nagellack :D

   

 

Torsdag
Åkte in till byn och handlade lite och jaa...kusinerna kom på kvällen igen :D

 

Fredag
Var dagen hemm och på kvällen for vi till mina kusiner och firade min mosters födelsedag ;)

   
Haha joo hade vist lite trögt....:D

Lördag
Vi åkte till Åbo. Bonusbrorssan skulle på en fotbollsmatch så jag och morsan och syrran stack till Ikea :D Där köpte jag bl.a denna :)

 


Det var min vecka i korthet :D

Ha det gött!

MC

Kommentarer
Postat av: Fannyy

Haha, de va så mycki så man vet intt VAD man ska kommenteer :p ;D

2010-10-24 @ 19:29:24
URL: http://fannymariaolivia.blogg.se/
Postat av: Jorunn

hahha, he låter som du har haft kul! :D

men störrrree bilder tack!(;

2010-10-25 @ 14:46:44
URL: http://milkyshine.devote.se
Postat av: Frida

Nicee, men som Jorunn saa ;)

2010-10-25 @ 15:16:02
Postat av: Anonym

Btw, va e Ådo? Haha!!

2010-10-25 @ 15:16:34
Postat av: Fannyy

Juu, större bilder pliis! MAN SIIR INTT ETT PISS! ;D

2010-10-25 @ 15:26:27
URL: http://fannymariaolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0