Hjälp mej!

Hej bloggen! Nu behöver jag hjälp! Min kompis Liljas mamma skall sy en klänning till mej. Gullit av henne<3 Men nu har jag 4 olika alternativ som jag inte kan välja mellan så nu måste ni hjälpa lilla mej :)

1:

Skulle bli lite längre...

2:

En helt vanlig volangklänning...

3:

Den som Demi Lovato (hon till höger)
har men skulle dock bli lite annorlunda.

4:

Skulle bli utan fransar framtill och ryggen skulle
bli täckt och kanske ärmar...?


Vad tycker ni??
Lämna alla er åskit snälla!
Behöver värkligen er hjälp!

MC

Kommentarer
Postat av: gita

4 an

2010-11-27 @ 20:47:13
URL: http://matildaceciliaa.blogg.se/
Postat av: ida-sofia

4 an eller ja 4 an

2010-11-28 @ 10:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0