Ferdagsmys in my heart!

Tjena bloggen! Nu hoppas jag för er allas eget bästa att ni har det riktigt kul och ändera bara sitter i soffan och slöar eller är ut någonstans med era kompisar!!! Själv är jag hos min bonusmamma och min pappa i Jakobstad och skall strax börja baka en sockerkakas-botten till tårtan tills imorgon. Min pappa fyller år då ;) Sen lite senare skall jag kolla på IDOL och äta lite gott :) Men men. Idag efter skolan så cyklade jag snabbt in till stan och köpte 2 par lösögonfransar tills haloween-sleepovern som jag skall på imorgon. ena paret är då till Fanny. Och och och..Ja tror faktista att det var allt för just nu ;)


Man ser visst lite arg ut....


Hihihii :D


O så för att alla ska ha det riktigt kuul:



Ha en kul fredagskväll alla ♥


MC

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yay mattu, du följde mitt råd! :D He kommer att si snyggt ut på dig!! :)

2010-11-05 @ 17:33:03
Postat av: Fannyy

Haha, shitt ja kmr sii craZZZZy uut! =DD Menmen, de e ju halloween! ;)

2010-11-05 @ 18:22:22
URL: http://fannymariaolivia.blogg.se/
Postat av: Jorunn

halloweeen! ouje! :D

2010-11-05 @ 20:15:17
URL: http://milkyshine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0