sloooww shopping.....

Hejssan! Vet inte riktigt vad jag har att berätta. Alltså inte så mycket.
Har varit till stan och köpt lite sista minuten julklappar, Skall göra det igen på Måndagen med syrran.
Var helt slut efter det.
Vi var till mat butiken och medan mamma packade väskan så gick jag och satte mej på en bänk, med följden att hon kom fram och sa att jag såg ut att svimma när som helst.
Nu har jag just ätit lite risgrynsgröt men inte helt smärtfritt kan jag säga!
Och nu så sitter jag här. Har bonuspappas föräldrar här och hälsar på så skall försökja att tala lite med dom nu :)

Kram!


MC

Kommentarer
Postat av: Fannii

vet du morsan&farsan hadd siitt dej vi staan! :D

2010-12-18 @ 17:21:14
URL: http://fannymariaolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0