17 augusti

Tja bloggen! Äntligen hinner jag blogga. Har varit i skolan och efteråt på stan för att hitta en väska som jag skulle junna ha som skolväska. Inte helt lätt. Hittade ingen men istället hittade jag dehär skorna på ett lopptorg som jag bara annors gick in i. 12 €  (ca. 120 kronor) kostade dom. Inte helt dåligt om jag får säga det själv! Men jag skall inte använda dom ännu utan dom får väta i garderoben en tid tills hösten kommer och hälssar på :)



Jag idag:
Byxor: Kappahl
Topp: H&M
Cardina: H&M
Bälte: Seppälä
Rng: klassring
Armband: Nominaion (skrivs de så???)
örhängen: Alexi13

Kommentarer
Postat av: FANNYMARIAOLIVIA

Ja behöver o en typ skolväska!! Vi farr tilsammans, du sku bara våga köpa en utan mig stirrar ;DD<33

2010-08-17 @ 20:32:53
URL: http://fannymariaolivia.blogg.se/
Postat av: Jorunn

Man hittar myki bra på lopptorg! ;D

2010-08-17 @ 21:18:07
URL: http://milkyshine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0