Tha Dei!

Jag vet inte riktigt vad jag skall tycka om dagen egentligen.
Var väl helt okej, Vi var till ett ex-spetelska sjukhus, Torgare (no freaking idea!?!?!?) o sen till sist till Hästöskatan och äta.
Efter skolan for jag och Fanny ti stan och shoppade lite före vi for till ett avslutnings möte med GF Nordan.
Så cyklade jag hem i regnet.
Så inte har jag nu så himla mycket egentligen att klaga på nusåhär suprise suprise.
Riktigt bra dag :)
Joo en sak har jag att klaga om!
Vädret!
Det har variit typ +15-20 grader men typ ingen sol.
O va e värme utat sol?
Jo kvavt!
Uss!



Såhär för att  skylla ifrån mej så kan man väl säga att...
Fanny köpte också!
Det var en sak vi kom överens om för några veckor sen ;)



Kjol som jag skall ha på på avslutningen på lördag :)


Och matchande örhängen.
Love them!


Kommentarer
Postat av: Jorunn

Naijsiga underrbyxor and I LOOOVE tha' skirt! <3

2011-06-01 @ 15:15:57
URL: http://milkyshine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0