Helt onödig dag!

Min skoldag har varit totalt onödig!
3 av mina 4 lektioner har vi kollat på film, och en så skulle vi gissa vilken kändis vi var.
Lepot!

Efter skolan var jag snabbt som blixten (om ja nånsin får en snigel ska den heta blixten!) till KuvaTiimi o tog nya pass foton, Helt nöjd, Otroligt nog!
Mycket bättre än mina förra!
Så for jag till Fammos på plättkalas :D
Namm Namm!
Och när mamma och pappa slutade jobbet kl16 så for vi till polishuset och gjorde en ansökan om mopo-kort :DD
Spännandee!
Så nu blir det att börja läsa så jag klarar provet :D
Förhoppningsvis så hinner jag ta det före den 1.6, då det byts till att man måste köra upp också.
För det tänker jag inte börja korta med!

Nu så ska jag typ kolla runt lite, och öva på Hälsokunskap provet vi har imrn.
Men ganska enkelt är ju det ändå.
Man behöver bara tänka på vad som låter logiskt ;D



Dethär råkar stå på min fot just nu tack vare en viss typ...;)
"I like it♥ Tonight im f*cking you!! ;) ♥"
Thanx dude, Thanx!!


Kommentarer
Postat av: Jorunn

haha NO REASON dudee!(;

2011-05-24 @ 19:29:41
URL: http://milkyshine.devote.se
Postat av: Fr

Nej inte "halvtpluutmemunnenfjortisaktigmin" tack! ;)

2011-05-25 @ 14:01:44
Postat av: Fannii

haha i agree me frida! de va preciss de ja tänkt!(; de e intt in stiiiiiiiiil :D:D::D:DDD

2011-05-25 @ 15:35:42
URL: http://www.fanniis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0