Dagen (har blivit dålig att komma på rubriker ;/ )

Ojj ojj ojj ojj.
Idag har man lixom gjort allt man inte gjorde igår!

Hade hälsokunsak prov, vilket inte gick sådä super bra direkt....Okej de for helt uppåt röven men helt sama!
Kunde inget!
Sånt e livet!

Var till vår skolsyster idag för att hon skulle få titta på mitt knä.
Blev 2veckors vila och om det itne blir bra innom 1 vecka ska vi söka upp en doktor.
Hipp hurra!
Kan knappt gå.
Om ni inte orkar höra på mitt klagande så kan ni ju allti hoppa över resten ;D
Hah nej nej!

Efter skolan... Var jag snabbt in till stan och föra in ett kort till mamma och så till bibban för att låna en bok om mopo-korte.
Fanns inte på svenska så fick ta en på finska, Men nog skall jag klara det!
Sen for jag till "1 Katsastus" och beställde tid för teroi provet.
Så jag skall skriva det på måndag.
Scerry!
Mycke att lära sej på lite tid!
Men har läst igenom allt 1 gång ren så ;)


Sånt fint bandage har jag :) -.-

Bara att börja läsa ltie till!



Kommentarer
Postat av: Fannii

ehehhehe.. finska? lycka till :D:D

2011-05-25 @ 19:46:05
URL: http://www.fanniis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0