Tala Ut

Okej alltså, såhär ligger det till.

Min (just nu ex) pojkvän gjorde slut med mej i lördags.
Rent ut sagt mår jag skit, Eftersom jag träffar honom varje dag.
Har varit värst nu i 3 dagar, men nu har jag fått tala ut ordentligt med honom och vi kom överens om att dethär var bäst för oss båda.
Så allt är egentligen bra nu.
Men jag tycker ännu om honom, och kommer att göra det ännu en bra tid.
Men jag vet hur han känner, och kommer att försöka känna samma.
Så så ligger det till just nu.
Känner mycket för honom, men skall försöka att känna mindre.


Kommentarer
Postat av: Fannii

:(<3 noo blir de braaaaaa!

2011-03-30 @ 14:41:37
URL: http://www.fanniis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0