Månförmörkelse + Packat

Sådärja!
Nu känner jag mej super duktig, Jag har nämligen Packat klart! Kan ju meddela åt mina kära kompisar som skall på samma läger om 1månad att det inte var enkelt! Tycker själv att jag hade lite kläder och saker när jag radade upp dem på sängen, Men annat blev det då jag tryckte ner dem i väskan! Så nu tycker jag att jag har mykke saker med? Men enligt brorsan så har jag ganska normal mängd ;)

På tal om brorsan, Så sprang vi (alltså jag och brorsan (; ) ut för en stund sedan och försökte hitta månen, Men vi hittade den inte!!! Det är ju månförmörkelse idag, Och vi hade båda velat se den, men utan måne så blir de ingen månförmörkelse. Så enkelt är det. Brorsan stack just iväg ut till havet för att se om han skulle se den där, Men jag blev hemma. Skall föröska få en ordentlig nattsömn!




Sådär typ skall det väl se ut?


Kommentarer
Postat av: Fannii

psshhhhh, noo e de säkert enkelt:D:D:

2011-06-17 @ 17:37:24
URL: http://fanniis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0