Bilder Från Igår

Här kommer lite pics från igår.
Efter min avslutning for vi till Jeppis på en student fest som jag och Gita lovat att vara och servera på.
Gick riktigt bra så no problemos!

På kvällen for vi ut och äta.
Riktigt god mat och super trevligt.
Vi hittade på fler rebusar ;)
Har blivit riktigt inne på de nu :D

Idag har vi redan varit till Sund´s trädgård och sökt lite blommor, Och nu sitter håller vi på med lite olika.
Bloggar, Planerar konffisen och är spring hjälp åt pappa och Gita :)




Min mat :)
Sallad, lite grillad kyckling i ett tortilla skal som var formad som en skål.

Pappas mat.
Bacon hamburgare.

Gitas mat,
Nån sorts hamburgare det också.
Jag var ju lixom helt klart nyttigast ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0