Kryssning Med Tha Friends!

Nu så kommer nit slippa mej i typ...1½-2veckor! (de e nu ni ska gråta) Skall nämligen på kryssning till Stockholm med Fanny o Jorunn! Frida skulle också ha kommit med men fick något förhinder :(( Im going to miss u Fridu! Och strax efter att vi kommer från båten på Måndag sticker jag iväg till tågstationen och far till min mommo!! Resten av the Family kommer också dit men först på torsdag kväll. Så jag kommer inte kunna blogga elr nått sånt (skall kolla ifall det funkar att blogga från telefonen, men lovar er inget!). Okej, Im going to miss u all but U know I love u! ♥



Watch Out Sweden, Cuz Here we come! ;)
Nejmen okej, Vi kommer troligen itne ens gå iland
i Stockholm...:D Så de e lungt!


Kommentarer
Postat av: Signe

Jag tycker att du har en riktigt nice sida! Har du tid så slå även ett öga på min :D.

2011-07-11 @ 14:23:06
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0