Fredag!

Tja tja bloggen! :D

Har (actually) haft en riktigt kul dag idag :)
Var i skolan, och efteråt stack jag till stan och köpa tyg till min handarbetstimme som jag har på onsdagar...
matbutiken med mamma och så hem, äta snabbt och sen och skida :D

Mamma har ju btw varit till sverige ett varv (sa kanske det??) så tänkte visa upp vad jag fick från båten :D

Joo....Det var väl det. Skall kolla på TVD (the Vampire Diaries) lite nu och sen blir det väl ZzZzZ...


Fick en klocka som jag bara älskar <3<3


Elizabeth Ardens 5th avenue Style parfym :)


Yammiie :)


Dubbel pocket av TVD!!!! <3


Kvällen outfit Ft mitt passliga okammade trollhår :)


Och så en bild från tidigare idag :D


Ha en skön fredagkväll!


MC

Kommentarer
Postat av: Jorunn

love sucks!(;

menmen, ja måst saan lån hede tvd boken av dejj! :>

2011-01-21 @ 20:23:38
URL: http://milkyshine.devote.se
Postat av: Fannii

accely? fölåt men että mitä?:D ujj ajj lajk the watch tooo!

2011-01-21 @ 22:13:56
URL: http://fannymariaolivia.blogg.se/
Postat av: friida

*Actually!!

2011-01-22 @ 09:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0