--> Stora Staden

Nu så borde min pappa sitta i bilen nånstans på väg mellan Karleby och jakobstad för att komma efter mej.
Dedä me "stora Staden" vet jag inte riktit varifrån kommern, Vi har nu bara börjat säga "stora staden jakobstaden" :D
Men nåja, Känner mej såpass frisk att jag kan fara dit en sväng, Men kommer mest att sitta still inne och ta det lungt.
Har fått lite mat i mig, Vilket är väldigt bra, Och lite C-Vitaminer också :)
Vilket också är väldigt bra eftersom mamma redan har "hotat" med att dra mej till läkaren.
Men okej.
Det var det :)
Ha det super så bloggar jag mer sen!


Körde på Lökärit idag ännu :D
Skönt!
Fick dom hem från skräddaren i måndags,
Så här blev det:


I like ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0