Julafton!!!!

Hej! Haha joo jag gillar julafton :D Men just nu har jag ingen julfiilis :(
Kan bero på att jag inte får äta nån julmat :/
Men laga maten får jag ju.
Och det tycker jag att är minst lika kul!
Annors gillar jag inte särskillt julmaten. funkar att äta en gång om året och är ju alltd nåt att se framemot,
Men annors är den inte så speciall åt mej.
Herregud, Jag sitter här coh skriver om mat!!!
Jag håller ju på att bli desperat :s  ;D


Much Potatisar :)


Lagar rosolli :D




God Jul!!


MC


Kommentarer
Postat av: Ramon

GOD Jul to honey;)

and... i wanted to say something on msn but i did forget it...



You are special, you are unique; may your Christmas be also as special and unique as you are! Merry Christmas!



I lovee u honey and next year we are toghter with christmas! I promise that :) I miss u here!!



Xxxx ur ramon

2010-12-24 @ 14:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0