Tisdag/Nytt i mängder...

Först vill jag be om ursäkt för att jag inte bloggade igår!

Var efter skolan in till stan, och köpte en bikini.
Faktist helt oplanerat.
Har redan 3st men så bara föll jag in love me en :)

Och nu är sommaren här snart!
Cant wait!
Solade ju faktist redan 1 gång, Men det är ju lixom inget ;)
Är så otroligt härligt väder ute, så tror att jag skall sticka ut efter "Den dagliga städningen"...

Satte ju aldrig upp dom små ändringarna i mitt ru,, så dom kommer här nu på samma gång.
Tillsammans med kläderna jag fick från Italien av pappa.



Nya Bikinin

Ny hylla ovanför skrivbordet



Bra bild lixom ;)


Fick en Byxdress :)
Love It!




En tunika, Tröjja.
Vet inte riktigt vad man skall kalla den.
För kort för att vara tunika men längre än en vanlig tröjja.


Nu Sticker jag ut!


Kommentarer
Postat av: Fannii

yea, nu kan ja kommenta igen!:D he ha vari helt zippa!:sss vitsi va heffti zebra saak:D o najszzzzzz bikiniiööööö!!;D

2011-05-10 @ 18:24:13
URL: http://www.fanniis.devote.se
Postat av: Fr

Förstår int hu man får he ti zebra?? :o



Men fin er he ju förståss, hedee svartvita(ickezebra) byxdressen :D

Sööt bikini Å! :)

2011-05-10 @ 18:35:41
Postat av: Julle

Ååååi på bild 4, varifrån ha du köpt dendä vita flätade lådan me såndänt bech:t tyg? Javillåxåha!:d

2011-05-29 @ 16:39:30
URL: http://Morsgrisens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0