Vilken dag!

Hejssan!
Huh! vilken dag!

Allting började med att jag försov mej. Great!
Hann dock til skolan i tid.
Sedan skrek mina kära kompisar ut på första timmen "Mattu e käääär!!!". Okej inte riktit så, men all hörde det ändå :/ :D Great det också :)
Andra timmen höll jag på att somna, Int lika Great.
På matrasten kome jag och mina kompisar överens om att vi skall kalla "my new love" till "Mr G", Problemet är att han egentligen börjar på B, Så det var ju lyckat. :D
Sedan malade jag mej igenom 2 sista timmarna och när jag entligen slapp ut från skolan for jag (som vanligt) till min fammo. Åkte till min piano, kom tillbax och skulle just åka iväg till dansen som jag och Fanny drar, märkte jag att jag hade tappat mina nycklar. Super!
Men min faffa hittade dem och förde dem till mig lite senare. Tur de!
Dansen gick bra, man får bara hålla ett öga på alla hela tiden.
Gjorde lite Pasé övningar och det som vi i Vive Bailando kallar "diagonalen".
O nu sitter jag här och har just kollat på ett till avsntill av nya favvo serien vampire Diaries :D







Ha det bra!!


MC


Kommentarer
Postat av: Jorunn

Så nätt header! Jättefin verkligen!:D<3



svar: och inte too ja na illa upp Mattu lilla!(;

2011-01-17 @ 19:48:02
URL: http://milkyshine.devote.se
Postat av: Fannii

mr. Grrrrrrrrrr kanske du sku gilla mer?;)))

2011-01-17 @ 20:47:35
URL: http://fannymariaolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0